Du you want to know

2008-08-04, 11:42:13 / Kategori:
Har inte uppdaterat på ett tag nu. Själva lulekalas helgen började i torsdags när jag skulle jobba i boll kastar ståndet. Jobbade från 20-01, och det var faktiskt kul, träffa mycket människor och så. Vissa kom ju och spelade vet inte hur många gånger, fick en nalle + en ros av en hemlig beundrare! Haha.
Sen på fredag då börjar man ju jobba 8 som vanligt på hägnan, var en aning död den dagen. Träffade sen erika i stan och vi åkte hem med mamma och sen var det ju bara att börja fixa sig innan första kvällen på lk. Ids inte berätta om hela kvällen men den var iallafall härlig.
Lördag då, ja då anmälde man sig ju att jobba helg på hägnan, så upp 10 och jobba till 16. Somnade ett antal gånger under mina entré pass. Sen när jag kom hem försökte jag med en powernap för att orka med kvällen, men det lyckades jag inte med så var himla trött när vi åkte in till stan igen. Och när man kommer hem klockan 3 och sen ska upp 10, det känns bara inte bra.
Även söndags arbetet var tufft, glömde till och med lunchen hemma så köpte fika? Kändes bra. Men sen när jag slutade kändes det oerhört skönt, då hade vi gjort oss förtjänta av fyra dagars ledighet. Snacka skönt. Väl hemma åt vi flotti pizza, brukar bli så efter sådana här helger. Sen kände jag mig bara sjukare och sjukare när timmarna gick. Ont i huvudet, snorig, hostig, hes, allt man kan vara iprincip. Somnade framför tv,n några gånger, frös helt plötsligt och när jag tar på mig mer kläder då svettas man som en gris.
Känns inte mycket bättre nu på morgonen så det blir nog ingen träning för mig idag heller, då blir det nog ännu värre. Vill bara bli lite mer frisk innan vi åker till spanien, det är ju bara 5 dagar kvar nu. Annars till veckan ska vi tjejer träffas och planera nu resan in i minste detalj! Spännande.

Btw, tro det eller ej, men kommer sakna vårat sommarjobb team! (:


 
 
Nallen + rosen haha,        Mitt "stånd" under torsdagen

P17

hehe aa lk varr skojj :)



2008-08-05, 05:19:37

P17

akta stavfel när man är trött ^^



2008-08-05, 05:21:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?