Go and take a bath

2008-07-30, 21:08:11 / Kategori:
Hann inte uppdatera igår, hade verkligen fullt upp.
Började med jobbet, väldigt tungt i värmen måste jag säga. Målade typ hela dagen, men ändå. Sen hade vi bestämt att vi skulle och bada, så efter jobbet packade vi ihop, bytte om och for till stranden. Och då helt plötsligt ringer peter (tränaren), och ber mig spela matchen den kvällen. Så med en timma kvar innan jag måste åka hemifrån, springer vi i vattnet. Det blir ju då vattenkrig och ler krig och till och med några boll kast,  som det ska vara va? :)
Sen gasar jag hem och precis när jag kommer på gården måste jag iprincip fara direkt, hann knappt packa väskan, men eftersom det var ganska viktigt tog jag mig den tiden iallafall. Sen var vi iallafall på väg till kalix eftersom vi mötte gammelgården. Trodde jag skulle dö i den hettan, herregud. Matchen tyckte jag iallafall att vi spelade bra, och jag är ganska nöjd med min insats faktiskt för att vara första matchen på 3år! Dock så förlorade vi, men gammelgården var himla bra. Var hemma vid tio, och ja då skulle jag ju hinna duscha, äta min middag?!, och sen slocknade jag direkt.
Så förståerligt att jag inte hann uppdatera? Haha :)

Idag så var det ju också super duper varmt. Fick återigen måla, och är as less på de just nu. Sen skulle vi och lasta in hö i bodan som vi lastade ut för någon dag sen. Blev begravd levande typ 3gånger unden hön, för det var ju så himla kul att kasta hö på mig! Blev väldigt "gräslig" som alla sa, och eftersom man svettades en aning av att stå och jobba, klibbade det ju inte fast minde hö rester för det, mys. Och eftersom vi inte var klara med allt hö när vi skulle ha slutat fick vi jobba övertid?! :o Så hann inte åka hem i tid så jag kom iväg till träningen heller, kändes lite små surt. Men sen återigen styrde jag upp ett dopp efter jobbet! Skönt som jag vet inte vad. Och återigen, krig! Haha.
Kom hem först vid halv sex hur som helst och då duschade jag på en gång (hade sand i hårbotten:o) sen har jag bara tagit det lugnt ikväll för en gångs skull. Har seriöst haft träning varje dag. Vill ni höra om min kommande vecka också kanske?

Hör här: Torsdag jobb på hägnan, kvälls jobb på tivolit. Fredag jobb på hägnan, kvällen lk. Lördag jobb på hägnan, kvällen lk. Söndag jobb på hägnan, kvällen träning. Sen är jag faktiskt ledig mån-tis-ons-tors. Men sen jobbar jag fredag på hägnan och sen lördag kväll åker vi till stockholm för att sedan åka till spanien på söndag morgon, så känn på den! ;)


Lira BK vs. Gammelgårdens IF



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?