Hallelujah for the sun

2008-07-24, 16:05:31 / Kategori:
Och idag då, torsdag. Fick återigen ta hand om grisarna "bacon&skinkan" och korna "ferdinand&nåtttjejnamn". Ni vet inte hur de känns alltså! Och sen fick jag och robin gå runt nån hage och kolla om det är ström i elstängslet :o haha. Och de var typ 1km runt hela hagen, så man fick sig lite motion. Sen fick vi börja sätta upp en massa stånd eftersom det är marknad där i helgen. Det gick både fort och bra. Och samtidigt gassade solen så lite varmt blev de ju! Fick sen koda i håret och på ryggen, mysigt jag vet. Så när jag tog av linnet för att tvätta av det, så ser jag värsta randen, så färg har man ju fått :) Sen fick jag återigen stå och sälja glass på eftermiddagen, så det är bara komma och köpa. Nu när jag kom hem hade andreas redan åkt eftersom han fått en tid på vårdcentralen. Han hade typ fått en metallflis-bit i ögat :s Och det upptäckte JAG igår! Men har träning typ sent på porsön idag så hinner titta förbi honom innan den. Vill ju iallafall träffa honom idag. Nu solen, min bästa vän!

 Våra "stånd"! xD

  
     Jaa, mitt jobb på eftermiddagen.

sofia

så du jobbar också på hägnan i kiosken? :)



2008-07-28, 18:04:05 URL: http://sfia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?