I´m just a kid

2008-07-17, 17:17:50 / Kategori:

I måndags kom linda hit från kalix! Mötte upp henne på busstationen vid fem och sen åkte vi direkt till mig i princip. Väl hemma åt vi hamburgare vilket ver gott. Sen typ såg vi filmer och bara svamla på, haha.
I tisdags fick jag köra in till storheden och därifrån tog vi bussen in till stan, där vi tänkte äta frukost/lunch på symfoni. Nämligen salladsbuffé! Mums. Vi ringde sofia och frågade om hon ville hänka och det gjorde hon så gärna. Sen spenderade vi några timmar på stan som blev den tredje dagen i rad på stan så är rätt spy less på att vara där nu. Sen gick vi hem till sofia ett tag innan vi gick till bussen för att åter bege oss hem.
Nästa dag for vi in till stan igen men nu bara för att linda skulle med bussen hem, buhu. Sen mötte jag upp hanna på stan (fjärde gången i rad!), och vi gick på resebyrån. Och efter många om och men så är våran resa bokad! Kan knappt förstå de själv än. Sen for vi hem till hanna där vi typ lagade middag, vilade oss ett tag och började sen fixa oss och bara en liten stund efter det kom sandra och anna. Vi spelade gh och fick tiden att gå innan vi skulle ut! Först gick vi på färjan men där kom vi inte in, så istället blev det kaffelino. Det var faktiskt en mycket trevlig kväll måste jag säga!
Fick sen skjuts hem till och med och i morse vaknade vi 09.00 eftersom hanna skulle och jobba. Så jag åkte in med henne och gick sen och tränade för en gångs skull. Och jaa, hemma hann jag inte vara länge för då var det dags att fara in till byn och umgås med både malin och linn, för det var ett himla bra tag sen. Kom typ nyss hem därifrån och sattes genast i arbete eftersom vi skulle få stor besök ikväll på middag. Så ska snart gå och hjälpa till. Senare ska även jag och min bror åka till kalix, jag stannar till imorgon iallafall med tanke på fotbollen. Ska bland annat hämta spanie-huset-nyckeln, lite kartor och allt, det är ju trots allt bara 3 veckor och 2 dagar kvar. Och på söndag så börjar vi träna igen, cirka 5 träningar i veckan + eventuell match. Börjar även jobba på måndag på hägnan, tre veckor nu när i princip alla är lediga. Fy tusan men vad gör man inte för pengarna där.

Aja plikten kallar, puss!



Spanska sydostkusten 10augusti, här kommer vi!


Erika

men gud så UNDERBART! me encanta españa. :)



2008-07-17, 18:03:31 URL: http://sandbergerika.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?