This weekend

2008-07-27, 14:07:59 / Kategori:

För att sammanfatta helgen lite grann. Igår så solade jag, somnade till och med på studsmattan med täcke och kudde, det var grymt skönt måste jag säga. Sen låg jag framför tvn iprincip hela eftermiddan tills linn ringde :) Gjorde en sallad av allt möjligt vi hade hemma, blev faktiskt god. Kanske är salladsmixare min hemliga passion? Haha, sen körde jag iallafall in till byn och umgicks där med linn då och typ anton, källis och bubba? ;P Duktig jag känner mig. Vi åkte iallafall bil en sväng (ny bilen), sen typ åt vi "fransk varm hund"! Gott. Sen satt vi alla hos anton innan de var dags att rulla hemåt. Och precis som vi ska cykla hem till linn för att ta moppen hem, så blir man erbjuden skjuts hem, och det tackar man ju inte nej till. Somnade typ direkt jag kom hem så kanske var lika bra att jag inte körde. Men det blir väl så när man inte sovit på ca 36 timmar? :/ Iallafall, idag har jag återigen suttit ute några timmar redan, ska ut igen snart. Sen ska mamma köra in mig till byn eftersom jag hur som helst måste hämta min moped! Tänkte dessutom ta och umgås med malin linn och kanske till och med stina som fyller år idag? :) Och senare har jag ju träning såklart, som jag har varje dag hela veckan, samtidigt som jag nyss börjat jobba, huvva. Men nu kallar solen på mig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?