Typ fun

2008-07-28, 22:26:30 / Kategori:
Ja vad är bättre på en måndag morgon om inte på motorstop på 97an på väg till jobbet? Kommer inte på särskilt mycket som slår det faktiskt. Hann kanske göra 4km och helt plötsligt stannar moppen bara :s Får lite panik, ringer micke som far och köper olja (eftersom oljelampan typ lyst någon vecka nu), och fyller på. Med hopp om att jag ska komma iväg nu, så kommer jag kanske 100m och sen stannar den igen, och så där höll den på. Vände tillslut håll så jag kunde köra hem och lämna den och åka bil istället. Och vad händer inte då när jag kommer ca 10m huset, jo då funkar den som den ska, surt! Fick iallafall skjuts av micke sen till hägnan, var dock bara 20min sen, och det märkte typ ingen ändå, så helt okej. Fick hjälpa till med djuren då som vi gör varje morgon. Sen var det bara att börja kasta ut höet från "hö-hopp-bodan", och ut i traktorskopan. Fick ha nå slags munskydd men fy så äckligt det var. Och gud vad "gräslig" man såg ut efter att ha varit där inne, särskilt när man hade lite hökrig ;P Men det var typ värt de. Även om alla bara hoppade på mig! Efter lunchen hade jag så himla tur att jag fick börja måla något hus istället för att stå där och kasta hö, hallelujah. Och det fick även thomas också efter ett tag. Alltid lika kul med sällskap. Fick dessutom ha en målar overall som typ var 8 storlekar för stor. Sexig jag kände mig. Sen fick vi veta att jag och thomas ska få ett "special mission" på fredag, gå i stan och dela ut flygblad åt hägnan inför någon "vikinga helg", 750st var, woho! Och snart är det luleåkalaset och allt, gud vad tiden går fort. Då får jag ju dessutom besök under hela helgen så de blir nog vilt, eller hur?! ;) Aja, ska snart lägga mig, blir ju så himla trött av allt jobbande och tränande. Har dessutom styrt upp ett dopp imorgon med hela gruppen efter jobbet, sådeså! Blev ju ledig nu när jag inte fick spela matchen imorgon, anatar för att jag inte fått någon information så jag kan betala in medlemsavgift osv men. Så nu ibland undrar jag, kan det gå mer åt helvete just nu? Nu känns det som att jag verkligen nått botten, nu kan det bara bli bättre! ♣



Då & Nu

Malin

Du är så fin gumman! (You'll get through this!) <3



2008-07-28, 22:48:44 URL: http://mewluin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?