Vilken helg

2008-07-13, 20:44:07 / Kategori:
Ja.. Det hela började med "vilken nyhet"! Tänker inte gå in på det här men ändå.

Började åka hem från stugan vid två. Och klockan fem anländer jag i luleå igen. Linda möter upp mig på bussen och hon kommer med hem tilll mig. Eftersom jag var ensam hemma hela helgen ville jag inte vara ensam, och beroende på en annan sak. Så vo stekte burgare till middag, helt okej måste jag säga! Sen såg vi tv, film och en till film på tv, nämligen "the ring 2". Hatar skräckfilmer men såg mig faktiskt igenom denna. Sen gick vi och la oss men vi somnade ju inte precis direkt. Skrattade så mycket att jag hade ont i magen. Haha fyfan vad sjuk humor egentligen! ; )

På lördag vaknade jag otroligt tidigt och fick baar sova 4 timmar, för mer kunde jag bara inte sova. Gick och la mig i soffan och såg tv så linda fick sova ut i lugn och ro! Sen stekte vi åter igen, men denna gång kötbullar till lunch vilket också var mums. Sen tog vi bussen in till stan och skiljdes då åt eftersom hon skulle och klippa sig och jag skulle och träna. Men vilken överaskning haha, när jag kommer till gymmet är det stängt! Så fick gå tillbaka till busstationen och vänta på nästa buss hem. Väl hemma duschade jag iallafall utan att ha behövt svetta upp mig något, gjorde middag så småningom och väntade på att linn skulle ringa eftersom vi planerat att hitta på något. Efter lite tv tittande och data nördande så ringde iallafall linn. Blev inte som planerat men kvällen slutade med att vi umgicks iallafall. Körde moppe in till byn vid nio och därifrån åkte vi till piteå eftersom det tydligen var nån slags crusing där efter något "dragrace". Det var kul faktiskt. Kvällen spenderades i en mercedes och bmw för er som vill veta! Kommer däremot inte på vad typ någon nu heter. Kom tillbaka till byn efter även nattmat på max, klockan tre. Och då kändes det som om det var dags att köra hemåt igen. Väl hemma tog jag både täcke och kudde till soffan och slog på en film. Men knappt innan introduktionen så sov jag så gott.

Vaknade första gången vid nio av att solen sken in i vardagsrummet. For till stan idag iallafall och sen vidare till björks. Vill återigen inte gå in på detaljer, men allt känns så himla mycket bättre nu. Vilken lättnad. ♥
Mamma hämtade mig och hemma var det redan middag. Såg sedan "nördskolanm" igen, haha den är skön. Nu ikväll har jag fixat min blogg lite grann igen. Hoppas jag får grepp om det här snart.

Imorgon ska jag på stan med hanna & co. och så ska vi nog boka våran resa. Spanien 10dagar typ, vet att ni är avundsjuka! Sen ska jag möta upp linda på busstationen och åka hem till mig eftersom hon skulle komma och hälsa på några dagar! Längtar..!


Malin

Vad fin din blogg har blivit! Jag är hemma nu så vi kan väl ses någon dag i veckan? Vill passa på att planera nu när jag är obokad :) <3



2008-07-13, 23:39:05 URL: http://mewluin.blogg.se/

linda

du har ju verkligen fått fint här, enkelt och bra :) me like the flowers! /puss



2008-07-14, 01:49:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?