Yesterday

2008-07-24, 15:53:49 / Kategori:
Glömde uppdatera igår faktiskt. Så tänkte göra det nu. På jobbet hände det inte så mycket egentligen, ta hand om djuren och de vanliga på morgonen. Sen på eftermiddagen fick jag sitta och sälja glass och läsk istället. Helt okej! Nä men det var typ kul, för ända sen jag var liten har jag älskat att stå och sälja och "låtsas" ha en affär och allt haha. Sen kom typ andreas just när jag kom hem! Så vi tog de först bara lugnt, sen åt vi hamburgare faktiskt, och sen gick vi ut på äventyr! Vi typ hittade en båt vid älvkanten och "råkades" putta ut den i vattnet och låg och flöt där typ i några timmar i kvälls solen. Hur jävla mysigt som helst, gud vad jag har saknat det där. Jag hade mitt huvud mot hans axel och låg där och guppade, hörde hur vågorna skvalpade och hur vinden blåste. Mmmm! Sen gick vi iallafall i land tillslut och bara det var ju ett mission. Sen såg vi lite på film och sen somnade jag typ, man blir ju så himla trött när man kliver upp så tidigt. Så min älskling fick sitta uppe själv! ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?