My fucking life

2008-09-01, 20:47:57 / Kategori:

Gud vad dålig uppdatering, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Som ni säkert vet åker jag ju till skolan varje dag. Sen är det oftast träning på kvällen, och där nånstans hinner jag faktiskt umgås också :) På tal om ingenting har jag match imorgon på notviken, så det är bara komma och kolla. Annars är går jag omkring med extas 24/7 eftersom vi åker till stockholm på fredag och jag är så grymt taggad, för en helg med brudzen & grabbzen. Det är det enda jag pratar om nu, eller ja de och spanien resan förstås! Finns så mycket att säga om det. För övrigt åker vi fan till florida om 2 månader, inte dåligt det heller. Men sen blir det fan lugnt med resandet, ett tag iallafall! Har dock hamnat i någon svacka, vill bara bli 18 på en gång. Men måste vänta 6 månader. Nä fan, skriver ändå inget vettigt. Slänger in mer bilder från spain och sen ska jag göra något annat. Mjaau



Jag, Issa, Hanna

Hanna och Annelie

Jag och Christian


Gruppbild med spanjorerna





 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?