säptämbär

2008-09-14, 12:15:29 / Kategori:
Nu kan man väl kalla detta höst? Kallt och jävligt.
Måste bara berätta att i torsdags spelade jag match med f18, och vi mötte infjärden. Och i (för att vara exakt) 14e minuten i andra halvlek gör jag mitt första mål för lira bk. Kunde typ inte ens tro att det hände, blev sjukt glad iaf :)
Och i fredags följde jag med linn anton och källis till antons stuga. Det var faktiskt kul, inga kommentarer (;
Och igår då, lördag. For till hanna vid sju och sen tog vi nog det så lugnt man bara kan! Vi såg det här nya musik maskinen, trodde dock det skulle vara bättre.
Nu är det bara den här veckan kvar sen jävlar! Och i veckan fyller ju en viss anneli år, nämligen 18 bast! Så då jävlar, längtar ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?