Ståckhålm

2008-09-08, 00:32:48 / Kategori:
Ja helgen spenderades i stockholm med ett grymt underbart gäng.
I fredags åkte vi, jag hanna isabell och anneli till stockholm, där vi mötte gävleborna. Vilka då var mau, mattias, niclas, josé, elias, stefan och tess! Vi träffade dom på t-centralen, sen vandrade vi genom gamlastan mot båten vi skulle bo på. Dock gick vi fel men efter en taxi på 70kkkrrs så hamna vi rätt. Direkt bytte vi om och tog djurgårdsfärjan till grönan. Vi gick både i spökhuset och lustiga huset innan millencolin började spela. Och där kan jag säga, fyfan vilken stämning, ni skulle ha varit där! Vid tio hade dom spelat klart så vi beger oss tillbaka till båten där vissa lägger sig men vi andra går till seven eleven, donken osv på en liten vandring.
På lördag var det bara att kliva upp i tid för då var det shopping dags. Vi gick och åt lunch buffé på en kina restaurang, fyfan vilket tjorv. Men hur som helst var då alla (väldigt) mätta och belåtna. The gang splittrades och vi flickor gick på våra affärer. Och jaa, jag visste inte ens vart jag skulle börja kolla på kläder så tappade shopping suget. Men sen jävlar, hittade ett par svarta byxor på monki och en blå adidaströja på adidas. Blev nöjd iallafall. Sen hipsvips hamna jag issa och tess på stureplan. Det var inte riktigt meningen så det var ju bara att börja gå tillbaka. Sen tyckte vi iallafall att vi gjorde oss förtjänta av att åka tunnelbana tillbaka till båten. Ja väl där då, alla hade redan kommit tillbaka och höll på att fixa sig inför kvällen. Den kvällen for ju också ut en sväng, it was great.
Så allting blev lyckat, har ju till och med pengar kvar!
Bara för att sammanfatta det hela - underbar helg!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?