fjortonde april - tisdag

2009-04-14, 18:13:07 / Kategori:
Himla många som fyllde år idag tycker jag!
Hur som helst, så har hanna köpt våra freelines nu! Så direkt hon kommer hem på fredag blir det att ge sig ut att åka, fan vad kul!!
Och på fredag har jag även teorin. Hoppas det går bättre nu än sist. Fick 51 och man ska ju ha 52 för att bli godkänd, så det kändes ju allmänt surt. Vet dock inte vad jag ska skylla på, tycker jag har läst på bra men tog som en paus just innan provet med tanke på apu,n och sådär. Så om det berodde på det, eller att andreas tog allt sitt samma dag så att det som blev en tävling, vi fick ju samma dator att göra provet på, vad är oddsen för det liksom. Men nu håller vi både tummar och tår!

Nu ska jag vila, är helt slut efter att ha sprungit runt överallt hela dagen. Imorgon ska jag på stan, möta isabell och göra vårat ärende. Sen ska jag och klippa mig, sen får vi se om jag far hem eller är med ante fjante.

PÅ TAL OM INGENTING KLARADE JAG UPPKÖRNINGEN IDAG!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?