första april - onsdag

2009-04-01, 19:42:02 / Kategori:
Blivit lurade idag? Jag har då klarat mig, hoppas jag haha.
Dagen på cubus rullade på fint, och nu när hanna är där blir det genast lite trevligare! Efter det åkte jag hem, har som fått igång spotify nu. Jag vet, seg, nu orkar ingen med det typ, men låt mig njuta.

På cubus idag kom det en dam i rullstol och behövde hjälp med att hitta mjukisbyxor åt sin son, eller man, frågade inte. Hur som helst började hon säga att han var för lat för att handla kläderna själv, att han bara väntade tills dom gick sönder typ. Kan inte rå för det men tyckte så himla synd om henne. Bara för att killen hon skulle köpa kläder åt, inte orkade göra det, fick hon fara runt där i rullstolen istället.

Lite pirri pirr i magen till imorgon bitti, håller tummarna. Imorgon ska jag och hanna hinna in på resebyråer på lunchen, tycker det är dags att åka någonstans nu!

Nu ska jag göra min mästerliga köttfärsås!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?