fortfarande lördag

2009-04-11, 15:45:22 / Kategori:
Vad heter ni?
Emma & Andreas
Vars träffades ni?
Skolan, började i samma klass i ettan
Hur länge har ni varit tillsammans? 
10månader + nu kanske  3?
 Är ni förlovade?
Inte det
Bor ni ihop?
Nja inte precis
Har ni barn?
Son på 3 mån! Haha not!
Har båda körkort?
Han, men jag ligger fan inte långt efter!
Kommer du ihåg er första kyss?
Oja, ganska så väl.
Vem är äldst?
Haha jag, men typ tre veckor.
Vilka stjärntecken är ni?
Fisk och Vädur
Vem är längst?
Ante! Vill inte ha någon som är kortare än mig.
Vem sjunger bäst? 
Vi har väl våra stunder!
Håller ni i handen på stan?
Ja, inte alltid men oftast.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nä alltså typ, näe.
Vad har ni gemensamt? 
Klassen. Humor typ skulle jag tro. Vi funkar.
Blev du kär i första ögonkastet? 
Ja det kan man säga!
Har ni någon speciell låt?
Ja men vet inte om den är så speciell längre. Hero.
Har ni några "frikort"?
Näj
Har ni stora framtidsplaner?
Nog har vi spekulerat men ja ;p
Har ni gråtit i varandras armar? 
mm
 Har ni varit utomlands tillammans?
 Inte det, och nej inte ens finland.
Vilket är ert bästa minne? 
Typ stugan, båda gångerna.
Vem lagar bäst mat?
Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Film och naturgodis.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?´
Ja, fleeer (a)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Jo, det är en bra bit.
Blir du lätt svartsjuk?
Tyvärr. Försöker dock inte tänka på det så mkt.
Brukar ni bråka?
Diskuterar gör vi.
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer mer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? 
Everything!
Brukar nån av er prata i sömnen? 
Haha, ja båda. Han till och med går!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?