sjätte april - måndag

2009-04-06, 20:37:57 / Kategori:
Och då var det över. Det man väntat på ett halvår tog slut på tjugofyra timmar. Men tro mig det var värt varenda krona. Kryssningen var en upplevelse.
När vi kom till stockholm på lördagen var det as varmt, solen stekte och folk gick i t-shirts och vissa hade shorts också. Där gick vi iprincip med full mondering. Men det åkte av ganska snabbt. Tror jag såg en termometer, sjutton plus.
Allt gick som smort och hips vips var vi ombord på båten.

Söndagen, sov två timmar, mellan sex och åtta. Sen var vi på fötter igen. Eller ja hela båten var igång. Orkar inte skriva allt vi gjorde och vad som hände på båten, utan summerar det bara åt er andra, kanon kul!

Kom hem idag, måndag, typ halv tolv. Bytte kläder hos mamma och kände mig allmänt äcklig, sprang på stan och gjorde en massa ärenden, sen hade jag körning. Imorgon min sista btw.
Sen var jag så jävla duktig och for till cubus för att ha apu ändå fast jag var jävla vidrig.

Nu ska jag faktiskt snart lägga mig. Känner att helgens sömnbrist börjar komma ikapp en här nu.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?