tjugonionde april - onsdag

2009-04-29, 19:15:34 / Kategori:
Äntligen är solen framme igen. Den har ju varit borta nu någon dag, men idag, imorgon och fredag vad jag sett än så länge, så kommer det vara strålande sol och sommarvärme. Nog håller vi tummarna va?!

Körde till skolan idag..! Lite läskigt var det, men tyckte då det gick helt okej. Efter skolan (nu när jag kan), körde jag hem maria och samtidigt gick jag och linda in en sväng, trevligt att se hur hon hade det och så :)

Imorgon har vi bara idrott, skönt att börja tjugo i ett också! Sen ska jag nog vandra på stan med erika som skulle till luleå imorgon :) Missade ju linda idag tyvärr, men vi träffs snart igen ändå! Sen sutar hanna kring fyra, då åker vi till henne och sen är vi bjudna på grill middag! Tror hela kvällen kommer bli kanon hur som helst :)

Sen vet jag inte riktigt vad mer som händer i helgen. Funderar på att ta en snabbis till kalix på lördag på dagen. Innan vi åker till stockholm på kvällen och så! Då är vi påväg, tänk! Snart så slipper vi luleå.

Nu ska jag gå och njuta av mitt nya fina sommarstädade rum..! Underbart. Och så ska vi grilla idag, är redan hungrig :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?