trettionde april - torsdag

2009-04-30, 17:25:36 / Kategori:
Gud vilken dag, med denna värme och alla som ska grilla och så blir nog valborg helt perfekt! :)
Gympan gick bra, jag och mikke "gick ju på promenad" och så. Sen gick jag med erika på stan, liten vilde hon är som shoppade för kung och fosterland, tror mest jag var lite avundsjuk :)

Sen plockade jag upp hanna när hon jobbat klart. Och nu sitter vi här. Snart blir det middag, vi blev faktiskt bjudna på grillmat av alexander och jonas (y) Är redan hungrig så..! Sen vet jag faktiskt inte vad som händer, hoppas på att umgås med damerna! Tror hur som helst kvällen kommer bli kanon, kan ju inte hoppas på annat (:

 
Jag och hanna igår när vi åkte freeeeeelines..!

E

jag rymdes fan knappt i bussen med alla mina påsar;D



2009-05-01, 11:23:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?