trettonde april - måndag

2009-04-13, 21:43:05 / Kategori:

Shit det är så mycket röda dagar här så vet inte riktigt vad det är för dag idag. Kom hem från andreas idag. Första natten jag ska sova hemma i luleå, sen typ förra måndagen, så det blir ju en vecka sen typ. Har sen dess bott på björkskatan, kalix och ja, där var det väl.
Idag var det ju hur najs väder som helst. Tror jag såg elva plus grader någonstans. Det började med att jag och andreas skulle åka och tanka, sen helt plötsligt var tobias robin och fredrik med i bilen och vi skulle mot lövskär. Vi for på den här isvägen och så tänkte vi åka till ett cafe på någon ö där, men det var stängt. Det var faktiskt grymt kul att åka sådär på isen, även om jag var hyffsat rädd! Sen åkte vi och köpte glass och satt ute i solen ett tag.

Nu börjar jag mest bli nervös inför imorgon. Shit!

Ska söka mig ner mot tv,n och duschen snart. Får se om andreas kommer hit ikväll hur det blir.





- FREDAG

- (5MAJ?!)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?