tjugoåttonde augusti - fredag

2009-08-28, 17:57:17 / Kategori:
Skolveckan har gått fort. Praktiken på coop i torsdags var bara en timma så det var helt okej. Nog för att alla dagar i skolan varit en timma hittills. Vi har mest pratat om uf och projektarbetet. Jag maria och dennis har en utmärkt ide, tror faktiskt det kommer gå riktigt bra! :)

Ikväll ska jag på bio, blir att se Inglourious Basterds! Och imorgon har jag ingen aning, men rätt skönt att bara få se vad som dyker upp utan några planer.

Usa or not? Det är frågan.





Du!

Maria

Nae vad gulligt du hade kommenterat i mitt förra inlägg!(: Ja våran grupp är super och vi kommer klara det här galant tror jag!;D



2009-08-28, 23:52:15 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?