tjugonionde augusti - lördag

2009-08-29, 16:07:48 / Kategori:

Bion igår var super, trodde inte jag skulle tycka om den, men det gjorde jag. Rekomenderar starkt att du ska se den! Tänkte såklart att det bara skulle vara en nazist film och handla om krig, men den var ganska mycket mer.

Idag vaknade jag ganska tidigt och åkte in med min familj till stan. Träffade mormor, morfar, morbror och hans tjej, så gick vi och åt lunch på smaka. Trevligt faktiskt, brukar som inte göra sånt så ofta. Sen for alla hem hit och fikade. Nu spö regnar det mer än nånsin typ.

Alltså jag blir så förbannat less, vem fan gör något sånt här??!! Vill typ gråta. Han förtjänade verkligen inte det, jävla puckon!!!!

Slagen på krogen

Kring klockan 02.30 Under natten mot lördag så anmälde en person att denne blivit misshandlad inne på krogen BBB i centrala Luleå. Personen ska enligt sin anmälan blivit slagen i ansikten. Gärningsmannen ska ha befunnit sig kvar på platsen efter och polis åkte till platsen.

Ur NSD!


Vill att hanna ska komma hem nu :(



anonym

hade velat kyssa dom läpparna!



2009-09-04, 19:26:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?