tjugotredje augusti - söndag

2009-08-23, 17:58:28 / Kategori:
Kom hem från stockholm igår. En himla rolig vecka där med hanna blev det.
Vi var på gröna lund, åkte det mesta. Insane två gånger, haha den var faktiskt grym. Vi var på stan och vandrade iprincip varje dag, ont i fötterna hade jag verkligen efteråt. Men det är så det ska vara, bara att passa på. Jag är nöjd med det jag hittade, även om det mesta faktiskt går att köpa här hemma också. En vinterjacka, skor, jeans leggins, linna, tröja, och lite små saker var det som fick (i en tom väska jag hade med) åka hem med mig!
Vi var ut i fredags, whiper room först och sen metro. Där förövrigt halva luleå var kändes det som! Men det var kul ändå. När vi kommer hem till hannas bror så är porten låst, så vi sätter oss och väntar ivrigt på att den ska öppnas. Och ja, kvart över fem öppnades den faktiskt automatiskt.
Vi la oss och sov i tre timmar ungefär, sen åkte jag hem.. :/

  



Igår kväll var jag och bowlade med mattias björn och gustav. Jag vann faktiskt, inte för att det var så oväntat ;) Ha ha! Sen for vi till gustav och kollade film, skulle se två men dom gav oss fel film, hallå! Sen drog vi vidare, ut en sväng och sen såg vi tillslut filmen vi skulle ha sett från början hos björn istället. Väl hemma slocknade jag som en stock.

Idag har det varit en extremt lugn dag. Var nyss och tjänade lite riksdaler. Ikväll blir det film/tv här hemma med något gott.

Vill inte vill inte vill inte tillbaka imorgon..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?