tolfte augusti - onsdag

2009-08-12, 22:10:44 / Kategori:

Idag var en inpuls dag. Åkte mot ikea vid två tiden. Jag hanna tina mattias och gustav. Jag hittade en massa nya saker till mitt rum, blev ganska nöjd! Sen gick vi på skopunkten och candy world som är ett måste också då såklart. Vi åt på max innan vi åkte hem igen. Nu satte jag mig precis vid datorn efter att ha gjort plats för mina nya saker. Tog bilder som ni får se!

På söndag 18.10 åker jag och hanna tåg till stockholm. Jag stannar där till lördag morgon ungefär. Sen börjar ju skolan på måndagen där efter :/ Fuck, vart har sommaren tagit vägen. Men en vecka i sthlm är ju inte dåligt, vi ska gå på gröna lund och åka av oss i alla karuseller! Utgång! Shoppa, äta goo mat och bara njuta.

 

HANS

NAAAAAAAAAJS ;D



2009-08-12, 22:53:52

Erika

Fan va fint!



2009-08-12, 23:51:26

Maria

Åh vad fint det var, måste få komma till dig snart och se ditt rum på riktigt ju!(: Förrästen så åker jag till Stockholm på onsdag och kommer hem på söndag så då är vi ju i Stockholm samtidigt!!!;D



2009-08-13, 18:35:25 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?