tredje augusti - måndag

2009-08-03, 16:42:53 / Kategori:
Shit det är fan augusti nu, sommaren är typ över. Om man bortser från vädret, enligt tidningen så kommer det här vädret hålla i sig till minst fredag. Najs! Har jobbat min första dag av två på kansliet idag, från nio till halv tolv. Vi fick sluta lite tidigare. Imorgon efter jobbet åker jag till kalix tror jag. Ska bli kul att komma dit igen.

I helgen var det ju då luleåkalaset. Jobbade ju två dagar, fre och lör. Det gick bra, dock var det roligare förra året. Åkte fram och tillbaka mellan hem och hanna och ja stressade röven av mig hela tiden tyckte jag. Men kvällarna var roliga, man träffade många ansikten (och ja) som man kände igen! Igår när man bara ville vila ut sig efter helgen så var det ju såklart topp väder så jag och hanna kände oss ju nästan tvungna att vara utomhus. Låg i hängmattan, for till lulsundet och satt där ett tag, gr8!

Inte kommer väl det förflutna ikapp en?
Nej!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?