andra december - onsdag

2009-12-02, 18:51:12 / Kategori:

Dagen på coop gick ganska bra. Dock börjar jag bli less, både på de ena och de andra. Lyfter alldeles för tunga lådor, armarna bara darrar. Går hela dagarna, benen värker. Kniven ramlar alltid ur fickan när jag böjer mig, så mina armar ser värre ut än när ett emo har sin skönaste dag, tro mig!

Sen åkte jag in till inpuls, fan vad skönt det var. Göra sig av med enegin! Satt på den där jävla cykeln och trampade, säkert en timma. Att jag sen inte kunde gå är väl en annan femma, men såhär i efterhand känns det bra. Det behövdes.

Måste börja köpa julklappar nu.. Vet vilka som ska få, och vet vad dom ska få! Måste bara ta mig tiden.
Ikväll ska jag kolla grey´s och sen plugga. Glosor och prov til fredag.. Tror dock det kommer gå bra, allt för svårt kändes det inte.

När jag och mamma klev av bussen och gick till huset så lös månen så fint. Särskilt på en plats i ett hål bland alla träden i skogen. Var tvungen att ta med hunden och försöka fota det lite fint. Lyckades dock inte så bra haha, baloo gjorde inte som jag ville. Trots att det "bara" är -7 så kände jag inte mina fingrar efter den korta stunden ute, så var tvungen att sprina in igen!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?