fjortonde december - måndag

2009-12-14, 22:54:53 / Kategori:
Och så har en helg kommit och gått. Nu är det ju iallafall sista veckan och sen är det faktiskt jullov, vilket kommer bli great! Den här terminen gick ju as fort, så tänk hur nästa kommer gå då. Ett halv år kvar liksom.

I fredags träffade jag hanna och sen anneli tina och josse. Vi jobbade på isabells present och kollade idol och sånt där mys. Sen slocknade jag och hanna hos henne efter några avsnitt how i met your mother.

På lördagen, lucian alltså, så for jag till martin. Vi skulle egentligen vaka från söndag till måndag, men det blev ändrade planer. Hur som helst, kollade vi tv, dude where is my car och så. Dock gav en viss person upp, ska inte nämna namn!, men vid sex slocknade vi hur som helst.

Sen på söndag så följde jag med maria och kollade steelers i hälsans. Sen åkte jag hem, och då kommer hanna direkt. Vi tog det mest så lugnt man kan tyckte jag, åt middag, for och gjorde bort mitt städjobb, åkte förbi ica maxi, och sen tillbaka till mig. Vi åt min kladdkaka jag bakat och fick värsta sockerchocken. Sen somnade vi till how i met your mother, även då.

Kändes väldigt oerhört onödigt att åka till skolan imorse eftersom vi inte hade den första lektionen. Men vi satt kvar iallafall, gick och åt och så. Efter skolan träffade jag martin igen, vi åkte hem till mig. Vet inte vad det är med mig och how i met your mother, men avsnitt efter avsnitt har bara rullat på. Det var trevligt! Dock åkte han hem för ett tag sen.

Börjar tolv imorgon, ganska ganska så skönt! Bajs bajs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?