fortfarande söndag

2009-12-06, 22:16:31 / Kategori:
I fredags drog jag till hanna ganska direkt när hon slutat jobbet. Vi fixade oss, sen kom anneli och vi var redo för cleo. Det var kö när vi kom dit men den gick väldigt snabbt, så det var inga problem. Kvällens tema var lila, och eftersom det var gratis behövde det inte gå allt för mycket pengar heller, vilket kändes underbart.
Det var grymt kul där inne faktiskt, träffade mycket folk.

Igår hämtade hanna upp mig på östermalm och vi åkte direkt till max, bakis käk var det tänkt. Barnbox, nuggets, andra gången för mig i veckan. Helt okej. Vi åkte till hanna, duschade, som för övrigt var en underbar känsla just då, sen sladdade vi in mot stan. Jäklar vad halt det är alltså. Vi gick och väntade på att möta upp linda och sofia. Vi köpte det vi skulle och så. Sen åkte vi till coop.
Klockan var kanske tre när vi återvänder till hanna, och vi släcker ner i rummet och slår på en film. The queen of the damned. Slocknade ganska fort eftersom jag kanske sov två-tre timmar natten innan. Så vi ligger och vilar ett tag, och sen ser vi klart den. Vi käkar middag, och drar sen mot anneli där vi tänkte spela lite spel och sånt. Men istället bänkar vi oss i soffan, ser en film på tv och käkar glass med kolasås och strössel, sen ser vi en beck-is. Och ja, till och med då somnar jag, men vad kan man säga, är jag trött så är jag.

Idag fick jag äntligen sova ut. Vaknade nio av hannas väckarklocka men ändå, var helt utvilad så det kändes ju skönt. Så jag åkte hem och sen har jag varit och städat = tjäna pengar! Sen glott tv, haft lite glöggafton med mormor och morfar som kom hem från thai ikväll. Nu ska jag gå och sova snart igen, lite mer sömn behöver jag allt.
Skola imorgon då, skjut mig.



bortse från blixten..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?