tjugonde december - söndag

2009-12-20, 17:49:10 / Kategori:

Det här blev en ganska tung helg för mig. Allmänt seg och så, ja.
I fredags började vi hos hanna, sen blev det utgång på cleo! Rött tema, och det lyckades vi ju bra med. Innan vi gick dit gick vi in på allstar först, och den första man såg där inne var martin & co. Satt med dom innan vi gick över gatan.
Det var kul där, vet dock inte riktigt vad som hände där på slutet, haha men i det stora hela var det ganska najs!
Kvällen avslutades på max och sen åkte jag, hanna och martin till hanna. Japp, och jag och martin fick ta soffan iallfall, för ja.
På lördag efter alldeles för lite sömn kom mormor och morfar och plockade upp mig innan vi åkte mot kalix. Hann inte mycket mer än att komma hem så kommer linda förbi, underbart att se henne igen!, sen åkte vi mot sporthallen och kollade innebandy derbyt. Och ja det var sjukt mycket folk, typ fullt på parkeringen.
Sen åkte vi till linda, packade hennes väska och sen begav vi oss mot hotellet. Där mötte vi upp erika som visade oss till rummet hon hyrt. Vi bytte om och gick till de andra damerna i relaxen. Bubblet var de skönaste ever typ. Men det var kul, trevligt, god tårta, bra musik och sällskap.
Jag och linda gav upp först och gick till rummet för att duscha och sånt där. Efter ett tag kommer alla andra och ska göra sig iordning, blir en aning kaos, men vad ska de annars bli i ett hotellrum med tio damer som ska fixa sig?! Haha, tänkte väl det :)
Vi gick ner till "the dancefloor" det första vi gjorde. Kvällen var sjuk, sjukt kul. Och grattis än en gång erika!

Idag mår man väl som man förtjänar efter en helg som denna. Nu är det bara skönt med jullov iallafall. De flesta har väl skola imorgon och på tisdag också, men inte jag!

Åker tillbaka till luleå imorgon iallafall. Mina ända planer jag har än så länge är att umgås med hanna och martin, sen är det ju då julafton helt plötsligt. Men men, ta en dag i taget.



han är ju inte som alla andra ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?