åttonde februari - söndag

2009-02-08, 15:22:30 / Kategori:
Någon mer som helst inte vill gå ut idag? Kan detta snöande aldrig sluta eller.
Börjar redan känns oro av att gå ut till bussen imorgon bitti. Nu är bara frågan, om jag ska orka gå på morgon spinningen?
Såg melodifestivalen igår, tycker mest bara det är överskattat. Precis som allting annat. Slutade iallafall med att jag gick och såg andra avenyn och sen oceans twelve eller vilken det nu var som var på tv igår.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Vaknade, duschade efter ett tag och sen allmänt tv tittande. Och hann till och med att göra ett kkt! Det ni.

Imorgon kommer damerna hem! Äntligen! Inte för att jag tror att dom vill komma hem nu, men det vill då jag!




Hurt...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?