sextonde februari - måndag

2009-02-16, 16:33:25 / Kategori:

Panik panik panik. När jag kom hem så ringde jag till ett ställe där jag mest troligt skulle få praktik. Men nej. Sen passade jag på att ringa vidare till några andra ställen men nej. Nu föreslog hanna iallafall cubus så jag ringde dit också. Det var det ända som lät positivt faktiskt. Så nu håller vi tummarna.

Fick bara återigen en massa läxor i skolan. Fick däremot tillbaka provet idag, mvg! Duktigt av mig tycker jag.

Nu när mamma kommer hem ska jag be henne hjälpa mig med lite läxor som jag har som måste bli klara till imorgon. Sen så vet jag inte vad som händer mer. Tror mamma fyller år idag om jag ska vara ärlig?

Uh blir bara så less på allting. En bra sak nudå, jag och hanna bokade nyss psi imorgon, skönt.

Vill bara ha körkort nu!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?