tjugosjunde februari - fredag

2009-02-27, 19:36:40 / Kategori:
Började ännu en fredag med en körlektion. Börjar gå framåt nu, nästan klar ju. Och det första läraren säger idag är att vi ska boka halkbanan! Yes. Så på måndag ska jag ringa och få en tid. Äntligen. Klarade även fas c idag, så nu är det ju inte så himla mycket kvar.
Sen blev det skolan, två hela lektioner. Det går snabbt och bra, precis som en fredag ska kännas. Och sen fick vi äntligen vårat efterlängtade sportlov. Känns dock redan som om jag har hela veckan planerad, men det gör inte mig något. Jag gillar att ha koll.

Sen gick jag och fikade med andreas iallafall. Blev dock besviken på min chokladboll. Men..
Sen åkte jag hem och blev typ middag direkt, sen packade familjen iväg och åkte till kåbdalis. Själv gick jag ut med hunden och ska ut på en stund igen. Förhoppningsvis kommer linda hit på något tag och gör mig sällskap, alltid lika kul :) Vi ska väl typ se film, hon ska äta godis, men inte jag. Jag och hanna har ju nämligen godis förbud till första maj. Går förvånansvärt bra för min del faktiskt? Hur som helst.

Juste johan kom hem från indien här för någon dag sen. Och när han väl var där borta frågade han om jag ville ha en sån här härlig sjal. Självklart tackade jag ja, och idag fick jag den! As skön och fin, i mina egna färger jag ville ha!
Titta:

 
För er som kanske inte ser så är den mörk grön med skiftande svart! :)

Maria

åh nice, jag har också en från indien:D För linnea tog hem några och skulle sälja eftersom hon går SPIN 2:an;P



2009-03-02, 18:08:27 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?