femtonde januari - torsdag

2009-01-15, 19:36:58 / Kategori:

Ja nödvändig dag.com kan man väl säga.
Första lektionen, engelska, vad var vi, kanske sju stycken? Plural förhöret gick kanon för att se någonting positivt i det hela. Sen såg vi en val film, rätt intressant. Sedan väntade då tre timmars hålet som vi har varje torsdag. Det var i stort sett bara jag och maria på skolan då, såg inte en kotte från våran klass i alla fall.
Tänkte gå in på ninas och styra upp det hära med körkortsplaneringen. Det är ju ändå bara snart 2 månader kvar. Och mitt mål, eller helst vill jag ju ta det på själva dagen ofc! Men kontoret var tydligen stängt så får ta det någon annan dag istället.
På gympan då, då hade vi lyckats bli ändå åtta stycken kanske. Vi var i gymmet, så jag tränade en dag till (y) Kan inte klaga, det känns bra att vara igång igen. Jag och maria gick och sprang mest på bandet.
Sen kom alexander och tobias dit också och skulle hålla på. Och helt plötsligt när alexander har på det snabbaste som går, hamnar tobias på bandet! Och det roligaste av allt är att jag står ju bredvid och ser allting i minsta lilla detalj. Hur han flyger in i väggen iprincip, ligger och guppar på bandet innan alexander kom på att slå av det. Och hela gymmet brister ut i skratt. Som sagt, det gjorde min gympa lektion, dag, vecka! Så nu har jag nämnt det i min blogg, precis som jag sa att jag skulle.
Sen går jag upp och väntar på bussen. Skönt att sluta tidigt, att bara komma hem när det fortfarande är ljust ute.

Så släpper jag ut hunden, som jag gör varje dag, varje gång jag kommer hem. Och när jag kollar och ser om han sitter utanför och väntar på att få komma in, vad gör han inte då om sprang över till grannarnas hund flock. Sprang typ ut i sockar och drog in honom igen. Men äh han är ju bara en hund, som söker lite kontakt haha.

Åt nyss middag, fiskpinnar och mos. Uh men ok. Jag vet, middag typ åtta? Men jag ska säga i våran familj är det ganska vanligt.

Sex and the city nu (igen)!




XOXO


Maria

Emma jag diggade din nya Design(:



2009-01-15, 22:03:31 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?