fortfarande tisdag

2009-01-06, 18:48:57 / Kategori:

Wow, två inlägg på en dag, rekord tror jag. Ska typ lägga mig snart, har redan somnat på soffan två gånger och känner riktigt hur tunga ögonlocken är, efter en natt som igår.

Började tänka lite.. Haha faktiskt. Typ på hur vi tjejer är ändå?
Ni kanske inte tänkt på det, men seriöst. Typ om man ska umgås kanske man hellre hittar på en ursäkt för att komma undan. En massa skvaller hit och dit. Pojkvännen (eller flickvännen ;o ), betyder mer än en kompis tex. Inte för att jag säger att alla är så, och det tycker jag inte heller. Men man får ju små skymtar av det då och då, vilket kanske inte är så kul om man väl blir drabbad eller så.
Vad är det man brukar säga? Pojk(flick)vän kommer och går, men vänner de består.
Säger inte att jag är perfekt heller, var som sagt bara en tanke jag fick.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?