nittonde januari - måndag

2009-01-19, 16:23:32 / Kategori:
Trött. Sliten.
Men vad är man inte om man kliver upp kvart i sex på morgonen? Det var ju nämligen så att jag och hanna for på spinning imorse klockan sju, 45 minuter. Dock inte riktigt så jobbigt som jag trodde det skulle vara, men helt klart så rann ju svetten iprincip och benen darrade, som det ska vara efter träning. Sen var det ju bara att duscha och fixa sig innan jag gick till skolan. Vi hade en liten sovmorgon, annars hade jag nog inte orkat stressa såhär på morgonen. Engelska, svenska, praktisk marknadsföring b, sen var dagen slut. Då tog jag och gick till ninas, tänkte ju lägga upp en plan här hur jag skulle göra och när och så vidare. Men han bokade liksom in de flesta lektioner nu inom ganska kort tid, men kanske avbokar och byter tider det får jag se. Men det går nog bra, lika att komma igång nu. Samtidigt bokade jag in mig på datorn också, både torsdag och fredag. Så nu jävlar.
Annars vet jag inte, känns bra att vara såhär hurtig så ska nog fortsätta med det och träna i veckan och så.
Juste, vad sägs om bugg? *vink till hanna*

Hanna

ja BUGG! men skrev du till dom ? jag är SÅÅ PÅ ! ska du veta :D träna på fredag en sväng då ? :)



2009-01-20, 14:54:18 URL: http://hannakorsby.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?