Nytt år, nya möjligheter

2009-01-04, 18:34:52 / Kategori:

Nyår spenderades hos annelie med hanna isabell och tina! Vi gjorde middag som bestod av kyckling och bbq-grejer! As gott verkligen. Vi hade det grymmt trevligt och sen kom det ännu mera folk.
Vid halv tolv började vi åka in mot staden, norra hamn alltså med andra ord, för att välkomna det nya året! Mycket folk, men trots det såg jag inte så många bekanta ansikten. Efter det blev det såklart max!
Kvällen slutade med att jag hanna och alexander gick hem. Eller först statoil och sen gick alexander hem till sig och vi hem till hanna. Och gissa vad? Utelåsta! Haha, det var dock jävligt komiskt. Hanna åkte iallafall taxi tillbaka till stan och hämtade en nyckel så vi kom in. Skönt!

Mamma hämtade mig dagen efter, snällt. Sen låg jag bara hemma två dagar typ och gjorde absolut ingenting! AS skönt måste jag säga.

Igår fyllde hanna, 19år!, så var hos henne hela kvällen och fikade med flickorna! Blev till och med en vända på max, dock utan mat men ändå ;D

Och idag har jag återigen gjort ingenting vilket också var rätt najs. Förutom att jag for med mamma på dollar store och köpte mig nya gardiner eftersom mamma ville ta mina från mitt rum :o

Och fixat min blogg lite, tänkte om den är fin, kanske kanske kanske jag får lust att blogga lite mer i den än den senaste tiden.


Imorgon ska jag springa på stan en sväng först! Sen ska jag hanna isabell annelie och tina och handla mat, sen åker vi till mig och gör middag! Sen är det utgång, woho! Hoppas på en trevlig kväll, men tvivlar på annat :)


XOXO


Malin

Vad fin bloggen blev! :)



2009-01-05, 09:17:34 URL: http://mewluin.blogg.se/

Malin

Vad fin bloggen blev! :)



2009-01-05, 09:18:00 URL: http://mewluin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?