tjugofjärde januari - lördag

2009-01-24, 18:12:28 / Kategori:

I morse vaknade jag klockan åtta eftersom jag skulle börja jobba klockan nio. Men då märker jag att jag fått två sms under nattens gång, att vi ska samlas halv elva istället för nio. Så jag somnar så glatt om igen. Halv tio stiger jag upp och äter och klär på mig. Jag fick till och med köra dit, och måste säga att det kändes väldigt bra, alltså att de gick bra. Väl där så ser man ju iallafall några bekanta ansikten vilket gjorde det hela mycket roligare. Vi jobbade då i gamla postens lokaler på björks. Det var typ en massa saker på bord som låg på bord i hela rummet, vet inte vad det kallas? Iallafall så var vårat jobb att ordna till det folket stökade ner, att fylla på borden hela tiden och stå i kassan. Det gick faktiskt bra, vi måste ju ha sålt för, ja väldigt mycket iallafall. Där mitt i ruschen tog jag josefine och mika lunch på björks grillen iallafall. Gott var det. Sen var det bara att fortsätta. Mamma och co. kom dit så småningom och jag gick en runda med dom och sa saker jag tyckte om. Fick faktiskt två saker, två ljuslyktor kan man väl säga. En är typ med ett ansikte fram som står upp som är svart och guldiga konturer och så. Sen när dom farit gick jag själv och småkollade och kunde inte hålla mig så köpte två "vasar" som bara är prydnader, man får nog inte ned något i dom, och dom väger typ ingenting, och sex stycken shot glas! Och ja allt gick typ på femtio kronor.. Så ni kanske ska ta och pallra er dit imorgon? Eller nästa helg då dom får in mer och fler nya grejer. Ett tips. Och ja det går ju då till lira :)
Nu väntar jag på maten, känner bara hur gott det luktar ända ut hit till mitt rum. Sen ska jag äta naturgodis och se film hemma bara, inge fel med en sådan här lugn helg igen inte.¨


Knäppte en bild på mina saker jag köpte, men det såg jätte äcklig ut på datorn när det var med mobilkameran, så ni får inte se!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?