tjugosjätte januari - måndag

2009-01-26, 22:45:35 / Kategori:
Nu var det inte så attjag hade fullt upp igår och inte hann skriva, utan internet la av och kom inte tillbaka förrän idag. Så det så. Igår for iallafall jag och mor min till gammelstads badhus och simmade några längder och gjorde oss sen förtjänta av solning. Vilket kändes great!
Imorse så fick jag upp kvart i sex? Vaknade dock typ halv fem, nästan pigg. Men hur som helst, tog halv sju bussen in för morgon spinning klockan sju. Andra veckan i rad nu, känns hurtitgt. Sen var det skola, knallade på som vanligt Sen för ovanlighetens skull sprang jag linda och maria på stan typ någon timma efter vi slutat. Vi hittade såna här jeans leggins på vila som typ alla har, men jag blev nöjd iallafall. Sen köpte jag lite smått krims krams, örhängen och så. Hittade också en väska jag ska köpa när pengarna kommer tror jag, och sen ska jag kolla på skor. Alla börjar klaga nu, mamma hotar med att slänga dom, varför? ): Sen träffade jag iallafall hanna när hon slutat så åkte vi till henne, tog lite mellanmål och tog det allmänt lungt. Sen åkte vi in mot stan, dags för träning igen. PSI! As kul, as länge sen, måste göras om. Men inte två träningar på en dag, huh, blev nästan för mycket känner jag. Känner mig seriöst som någon träningsnarkoman eller så, men det är så grym känsla efteråt ju.
Sen fick man en trevlig överaskning när man kommer hem. Gissa vad?!
Kaminen ryker in. Vilket betyder att det är svinigt jävla äckel kallt, och hela huset är rökfyllt. Utom mitt rum bara för att det är så långt bort. Kändes som att gå in i en majbrasa eller något. Nu stinker iallafall hela huset och jag tänker inte lämna mitt rum förrän endast nödfall!
Juste skulle färga håret idag också, eller det gjorde jag ju. Men vet inte vad det är för fel på mitt hår? Hur som helst var det bara utväxten som fick en ny färg, iallafall som det såg ut tidigare ikväll. Bra emma (y).

Nu hot fuzz för 7e gången gillt..
Jag somnar nämligen varje gång jag ser den, så har börjat om varje kväll i hopp om att orka se klart den. Men icket sa nicke, så ja, nu ger vi det ett försök till.



XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?