tjugotredje januari - fredag

2009-01-23, 19:42:45 / Kategori:

Godk väll. Nu roar jag mig med att se " are you smarter than a fifth grader?", men tycker det känns lite tjatigt. Mest väntar jag på filmen som börjar på trean klockan nio, benknäckargänget, och sen samantha på fyran. Orkar inte se let´s dance, känns meningslöst eftersom jag iprincip inte bryr mig ett skvatt. Visst är det kul att se hur bra dom blir, tex. Laila Bagge, men näe orkar inte. Annars ikväll händer inte mycket mer, eftersom jag skulle börja jobba imorgon då klockan nio. Uh.
Idag åkte jag in mot stan, gick upp till skolan, trots att vi var lediga :o, och hämtade mina böcker och kläder. Nu börjar det ju gå in i huvudet på mig iallafall lite grann. Sen gick jag och tränade, blev dock bara en snabbis, men det är ju alltid något. Bättre än ingenting. Direkt jag kom hem så duschade jag och plockade ihop alla kläder som låg på säcken. Och sen tog jag med datorn till vardagsrummet, och här sitter jag fortfarande. Har hittat en massa fint på hm.se och på nelly! Typ två par skor, örhängen och en massa annat smått och gott. Ska ta en snack med mamma sen känner jag och se om vi kan göra någon slags deal med det här.
Nu blev jag så sugen på nå gott så ska se om vi har inhandlat något helg snacks, senare ikväll ska jag kolla twilight för er som vill veta! Det är nämligen så att det är den bästa film jag någonsing sett (:

XOXO




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?