trettionde januari - fredag

2009-01-30, 19:28:59 / Kategori:
Kom faktiskt inte hem för allt så länge sen. Lite dåligt av mig kanske eftersom jag ändå slutade typ två? Men kan man fördriva tiden så kan man väl. Körde idag, fjärde lektionen. Det gick bra, hon godkände min panikbromsning typ och parkering och så! Känns som att alla är borta i helgen? Och att alla ska ut? Haha typ utom jag.
Vet ni vad jag sysselsätter mig nu tex.? Snabbspolar alla låtar jag lyssnar på (y) Hanna vet vad jag menar! Good shit.
Nu ska jag kolla på datorer jag ska önska mig i födelsedags present, det är fan inte länge kvar nu alltså :b

Och linda.. Jag dejtade med linn idag ;)

Linda

oh lät ju helt underbart :)

måste också dejta någon dag :D hahaha



2009-01-30, 21:00:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?