trettonde januari - tisdag

2009-01-13, 19:38:42 / Kategori:
Ja lång dag idag, fem. Uh det var lite tungt på slutet, men det gick bra. Så nu börjar jag förstå lite vad vi håller på med i kursen, så förhoppningsvis kan jag nog eller iaf ha lite koll hur man gör en webbsida. Åkte hem ganska direkt när vi slutade, och vad möts jag av? Jo att ingen är hemma, och magen bara skriker. Tog ett tips av linda och rostade mackor och kryddade med grillkrydda. Smaka säger jag bara!
Nu ser jag återigen sex and the city, det andra avsnitter första säsongen eftersom det första började igår. Hur man såg ut förr i tiden alltså.
Förresten är det ju inte så länge kvar tills jag fyller år, så ska in på ninas här i veckan och höra mig lite för. Sen vet jag  inte heller vad jag ska hitta på med mina nära och kära? Och om nu gävleborna kanske var sugna på att komma upp när jag fyller år, då måste man ju hitta på något lite speciellt. Hjälp, förslag?
Saknar er..!


XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?