tjugosjunde juli - måndag

2009-07-27, 21:13:18 / Kategori:
Har faktiskt försökt skriva här två gånger tidigare, men vet inte vad jag gjorde och helt plötsligt försvann allt. Båda gångerna. Så tappade lusten. Tänkte göra ett nytt försök nudå.
Dagarna springer förbi, i veckan börjar luleåkalaset. Och efter det är ju sommaren iprincip slut tycker jag. Allt för bra väder har vi ju inte haft heller. Imorgon skulle det bli stekar väder.

I helgen som var blev det ju pdol. Jag och hanna bestämmer oss för att åka dit. På dit vägen får bussen lite problem, alla säger "bussen brinner" men hur som helst, så blev vi ståendes på e4an. Mathias är på väg till piteå så står snällt och väntar tills han kommer och plockar upp oss. Haha det fula var typ att busschaffören beställde en taxe och åkte därifrån innan "extra bussen" kom.

Det regnade den kvällen, ganska mycket. Men rakel och rakel hade kul ändå. Promoe och timbuktu blev det vi såg. Suovas och en 2liters cola avslutade kvällen i piteå. Hemma följde alle och jonas med in och vi skulle se smala sussie, men alla slocknade ganska direkt, ovanligt. Klockan ett vaknade de flesta upp utom hanna som då hade varit vaken några timmar!

Och sommaren som varit hittills då.. Inte hänt så mycket. Varit i kalix, rätt ofta nu på sistone, and me like. Har varit till stockholm med erika och hämtade upp pappas bil, det var fan kul. Tror vi tog oss på under tio timmar.

Och det som är kvar av sommaren.. Lk då, öltält! Ska jobba det sista med lira, två dagar, åtta timmar. Sen har jag planerat in en kalix vistelse eftersom att jag vet att det är derby då, och ja jag skulle vilja se det. Sen får min kära vän hanna semester och åker till stockholm, och då är det planerat att jag ska joina någon dag där. Ni vet shopping, gröna lund, utgång och hela rubbet.

Sen tänker jag inte planera nå längre fram för då vet ni vad som kommer att stå.. sko...:s Vill fan inte tillbaka.

Det känns som om jag har gett upp det här med fotbollen ganska rejält just nu. Tog mig i kragen i början av sommaren och for på träning. Men nu.. Om jag verkligen måste tvinga mig själv, eller om jag hittar på ursäkter för varje gång det är träning är det nog inte meningen att jag vill hålla på med det längre. Får se hur det hela slutar :/

Tycker dock jag skrivit nog nu för ett tag. But i will be back.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?