fjortonde juni - söndag

2009-06-14, 20:24:23 / Kategori:

Å regnet det bara öser ner! Kom precis hem till luleå efter en helg i kalix. I fredags så mötte jag upp linda vid grodparken så vi hängde där. Måste säga att det var grymt kul att träff allt folk! Riktigt kul.
Lördag började med att jag sov bort halva dagen, sen for jag och erika och såg fotboll. Haha och eftersom att det regnade ställde vi bilen mot planen så vi hade första parkett och en chips påse mellan oss. Yes! Sen for vi till erika, sen till mig, sen ut och körde en sväng, satt på b4, for till linda osv osv, tyckte vi hann med rätt mycket iallafall!

Men innan jag åkte till kalix så var jag och kollade utsläppet. Stod där och fotade, vad fina alla var! Och lite avundsjuk blev man ju inte nej. Sen stod jag och tina och kollade alla flak på smedjegatan, innan jag åkte till hanna. Där var det fika och godsaker, mums!

Nu däremot ska jag göra min lunch inför imorgon. Börjar ju jobba då, klockan 08.00, yey! Money money money..








GRATTIS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?