sextonde juni - tisdag

2009-06-16, 16:56:35 / Kategori:
Andra dagen på fotbollsskolan är över. Och somnade på bussen hem, höll på att missa mitt stop. Är helt slutkörd. Men ändå glad över att få jobba där. Bättre de än att röja sly och sådant tråkigt. Imorgon ska vi och alla barn till skogsvallen, och sen är det sista dagen på torsdag. Ledig fredag, då ska jag handla, har då äntligen fått tillbaka mitt kort, sen inbrottet. Sen kommer erika och så ska vi ut och fira midsommar´N! Något förslag?
Sen nästa vecka är det målar jobb och sådant med lira, tror dock det är sista veckan vi jobbade om jag fattade rätt? Känns underbart.

sara

skönt att de är sista dagen i morgon, för jag har verkligen ingen ork för att vara med dom där ungarna nå mera :p hahah



2009-06-17, 16:14:44 URL: http://sawraaa.blogg.se/

Maria

Åh vad kul att ha fotbollskolan!(: ville ha det i år igen fast då jobbar jag ju:S Men jag förstår att du är helt slutkörd;)haha



2009-06-18, 20:08:06 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?