tjugofjärde juni - onsdag

2009-06-24, 17:41:41 / Kategori:
Har jobbat cirka en och en halv vecka, och är redan less. Vill vara ute som alla andra, steka lite. Inte sitta inomhus. Ikväll åker jag till hanna. Har saknart henne i massor nu när vi inte träffats på en hel vecka! Då ska vi väl packa lite smått och sen efter vi har jobbat imorgon drar vi mot kiruna. Jag hanna mattias och alex startar från luleå, vi plockar upp ida i töre och då är vi påväg! Längtar som tusan nu. Sen är jag ledig ända till den tredje augusti faktiskt! Hoppas bara vädret håller i sig.

Hörde någonstans att när det blir högtryck (alltså sol som nu), så orkar inte lågtrycket kommma hit liksom, det far bara runt och upp mot antartiskt. Eller något sånt, hoppas det stämmer iallafall.

Nä nu ska jag se vad jag ska ha med i helgen. Phone... Puss

Maria

Haha ne Emma nu har du nog slagit i skallen, du är en vecka för tidig;) Vi börjar den 24!(:



2009-06-30, 00:26:52 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?