elfte mars - onsdag

2009-03-11, 19:24:02 / Kategori:
Haha, vaknade i morse av att mitt fönster var öppet. Har tydligen gått upp i natt och öppnat fönstret för att det var så varmt. Men nu var det ju åtta minus grader ute så det var inte lika varmt nå mer. Kunde somna om ett tag igen innan klockan ringde och det var dags att kliva upp. Provet kändes ganska bra idag, men bara därför kommer det väl gå käpprätt åt helvete. Brukar vara så för mig, tyvärr. Imorgon har vi idrotts prov, kost och ergonomi, ska börja läsa ikväll. Strongt, i know. Det är som mycket på en gång här nu tycker jag.

Satt förövrigt och gjorde repetitionerna på ninas idag, två timmar, inget resultat. Kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget, surt. Ska nog sätta mig där imorgon igen. Det måste ju bara gå.

Och snart är det fredag, som innebär helg. Fan vad skönt! Och sen börjar vecka tolv. Och på torsdag vecka tolv, den nittonde mars fyller jag arton år. Haha, för er som missat det. Längtar liksom bara. Inte för att det egentligen är så jätte stort. Om jag hade bokat uppkörning och teori då, då hade det kännts stort däremot. Inte för att det är fel att ta det senare heller, sa som bara.
Hur som helst. Kost och ergonomi var det va?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?