fortfarande söndag

2009-03-29, 20:18:17 / Kategori:
Kom hem till luleå för ett tag sen. Mamma kom och hämtade mig och jag fick köra hem, plus förbi kvantum. Nu glömde jag dock att ta med något att äta till imorgon, så det sög ju totalt, men ja. Har ju nämligen halkbana imorgon.

Fick igång internet på min nya pärla för ett tag sen också. Fick något mejl om en affärside från nått företag. Satt bara och små klickade igår och hamnade på en sida där man kunde tjäna extra pengar. Så anmälde mig liksom bara där för skoj skull, se om det dyker upp något tänkte ju jag. Och så ringde dom nu när jag satt på bussen från kalix från det där företaget. Så dom ska ringa igen klockan nio nu när jag läst affärsiden och allt. Har dock inte riktigt förstått vad det handlar om, och vet inte riktigt om jag vill detta då, för det var ju som bara på skoj jag anmälde mig dit. Men ska lyssna vad dom har för ideér och så där.

Nu ska jag fortsätta se wipeout och förmodligen blir det en tidig kväll ikväll. Klockan ringer klockan sex imorgon bitti. Tjugo i sju går bussen mot stan och kvart över sju är vi ett gäng från ninas som åker mot kalix och halkbanan. Önska mig lycka till.

Wow tre inlägg på en dag, rekord.

Linda

LYCKA TILL :)



2009-04-01, 18:42:19 URL: http://lindahallman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?