tjugoåttonde mars - lördag

2009-03-28, 18:20:22 / Kategori:
Blev väckt av far min i morse. Fick vara lite barnvakt åt världens gulligaste lillasyster. Efter ett tag blev det fika på stan (haha stan), på myggan. Jag Celina pappa och farmor, smaksatt latte och chokladruta (y). Sen återvände vi hemåt. På vägen går Celina mellan mig och far, så stannar hon titt som tätt och säger att om vi inte ser henne i mitten mellan oss så måste vi ju vänta. Vi fortsätter gå och till slut ropar hon några meter bak, men hallå, ser ni mig i mitten eller? Haha, hur kommer en fyra åring på något sånt egentligen.

Sen satt jag här med min nya vän igen, innan erika ringde. Vi tog en prommis runt en bit och sen tillbaka. Nu åt jag nyss middag och ska snart köra mig själv till erika. Sen ska vi nog släcka ner, ett tag iallafall!  Får se vad vi annars hittar på en kväll som denna.

Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?