tjugonde mars - fredag

2009-03-20, 15:29:12 / Kategori:

Igår var en kanon dag. På kvällen fick jag blommor, till och med min far skicka blommor med bud. Sen fick jag en kartong med choklad, men nej det äter ju inte jag så den gav jag bort! Tog bilder hela kvällen igår tycker jag, det var ju så himla kul när dom blir så bra. Iallafall bättre än med min mobilkamera som jag är van vid.

Sjukan slog till igår eller förrgår kanske. Surt, men inte mycket att göra åt. Längtar till ikväll då det är middag på allstar med allihop! Ingen förkylning kan stoppa mig. Imorgon kommer resten av släktingar och vänner till familjen, kanon. Sen kanske golf garden på kvällen? Mm vi får se.

Några testisar jag tog igår.







 


erika'N

varför äter du inte choklad männska?!:b



2009-03-20, 19:06:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?