tolfte mars - torsdag

2009-03-12, 16:58:13 / Kategori:
Yes! Klarade båda repetitionerna, och skyltarna igen, så nu har jag bara den sista punkten kvar i faserna! Ja jag blev glad haha. Sen hade vi idrotts prov, gick kanon, men kanske samma där som på provet igår? Hoppas inte. Sen hade vi redovisning, som sög totalt. Hur som helst, åkte direkt hem och ringde och bokade bord inför min födelsedag. Tror vi blir ungefär tolv stycken om jag tror resten av folket svarar ja. Det kommer nog bli kanon hur som helst. Men jag hahde tur, det var redan nästan fullt iprincip. Nu ska jag snart mot stan, sen vidare till björkskatan. Tror vi ska göra ett nytt försök att se hockeyn. Missade ju allt i tisdags eftersom jag kom så sent. Vill bara ha naturgodis nu! ♥ Man blir ju som tokig när man inte får äta annat flott! Eller hur?! Nåja, bara två månader kvar typ, hehe.
Imorgon fredag den trettonde, lite skummt det här tycker jag. Det var ju nyss fredag den trettonde.

Linda

vadå hur blev det med ålder osv? gick det iaf. eller ska man vara 18`??



2009-03-12, 18:51:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?