trettioförsta mars - tisdag

2009-03-31, 20:15:35 / Kategori:
Igår hade jag då halkbanan, det gick bra, så dåligt kan det ju inte heller gå dock. Blev besviken, trodde det skulle vara roligare än det var, men skönt att få det bortgjort haha.

Idag började jag med en körlektion, bokade den "lilla uppkörningen" på torsdag, så då hoppas jag kunna boka allt sen, teorin och körningen. Börjar bli grymt less nu. Dom bara drar ju pengar av mig. Sen gick jag ju då till cubus igen eftersom praktiken rullar på som vanligt. Fick dock ont i fötterna igen, men i slutet så man börjar ändå bli härdad efter att gå omkring och jobba i sju timmar. Kom hem vid sju, åt middag och fixade spotify eftersom jag hittade en invite! Kände mig grymt stolt eftersom jag har letet som en galning hela helgen. Nu väntar jag mest på desperate houswives.

Juste idag när jag åkte in till stan så hände en sak man sällan ser.
En äldre dam, med något slags handikapp kommer in i bussen, och hennes busskort funkar inte. Hon blir alldeles till sig och undrar vad hon ska göra. Då kommer en dam och ger henne en tjugolapp, så hon tar sig dit hon ska. Dock så tackade aldrig hon som fick pengen, och hon betalade inte bussen heller. Men att ge någon buss pengar sådär till en främling? Hur många gör det idag? Tummen upp helt enkelt.

Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?