andra maj - lördag

2009-05-02, 10:57:40 / Kategori:
Aah helt galet vilket väder vi har. Igår slog nog allt hittills iallafall.

Juste valborg då, jag och hanna blev ju bjudna på grillat av alexander och jonas, riktigt gott var det, men efterrätt och allt. Sen gick vi till hanna, förbi kronan en sväng, och sen tillbaka. Alla slocknade till jalla jalla också, kanon!
Vaknade upp på soffan hos hanna igår, vi drog till storheden och åkte freelines, underbart! Sen en glass på det. Sen tog vi en sväng till måttsund och skulle kolla in tävlingen där, men det blev som bara en snabb snabbis.

Sen for jag till linda en sväng, in till stan och sen tillbaka. Vi typ "lirade" fotboll, om man kan kalla det så :b Sen skulle dom äta så jag pallrade mig hem, och då är maten klar hemma också, tajming säger jag bara.

Sen far jag mot hanna igen, eller alexander egentligen. Han fyllde år igår så blev bjuden på fika. Sen skulle vi spela kubb men det blev som inte, utan vi åkte bil istället. Hamnade mitt i nått jävla led med as många bilar i? Peppis!

Nu är jag hemma och har precis börjat packa! Måste fara och köpa färdkost till tågresan snart också. Tror jag måste fara och köpa en ny badring!! Mamma har typ stoppat undan min och nu hittar jag den inte :( Det kommer bli grymt härligt att ligga i ringarna i vattnet igen, precis som sist i spanien!

Så stockholm idag, sen tisdag drar vi! HEJDÅ LULEÅ


Nu åker vi igen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?